vrijdag 25 februari 2011

Van grote kwasten naar kleintjes

Eindelijk weer tijd voor mini's. We hadden deze week vakantie maar hebben elke dag in ons echte huis geklust. Er is de hele week geschuurd, geplamuurd gekit en geverfd. Mijn werkruimte is gelijk de ingang van ons huis.Vroegere winkel.  We hebben de kozijnen en deuren geschilderd en overal plintjes en randjes afgewerkt. De komende week is onze zoon die in het bovenhuis woont op wintersport en dan moet ik ook de trap naar boven nog schilderen. Onder de etalage heeft manlief een plank gemaakt waar ik al mijn mappen met poppenhuis en quilt tijdschriften kan bergen. Heerlijk!

Mijn werktafel zag er eng netjes uit na deze week ! Vanavond heb ik eerst een aantal werkjes te voorschijn gehaald. Dit zijn allemaal dingen die ik wil pimpen voor de muziekwinkel.
Ik twijfel over de kleur voor het stoeltje. Daar heb ik vanavond alleen de oude bekleding afgehaald. Het popje moet een oude verstrooide muzikant worden die nu een instrumenten winkel heeft. De kast wil ik veranderen om er wat kleine instrumenten in te leggen. Ook moet ik nog een soort display maken voor muziekboeken. Weer genoeg te doen dus.
Time again to do mini's. Jan and I were busy last week in our real house. Sanding and painting and a lot of other DIY. I've painted all the woodwork of the shopwindow, the frontdoor and all the shelves.
My workspace was too empty and clean after all that hard work, so I took out a few mini jobs tonight.
I want to re paint and upholster some old furniture for the musicstore and I've to dress the shop keeper. ( an old bold man). I've to do more painting in the big house next week. The stairs and the cream wall. But first time to enjoy the weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten