maandag 15 maart 2010

Nummer 1 natuurlijk quilts


Hard aan het werk voor het interieur van mijn eerste winkeltje. Het maken van de kasten ging heel vlot. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe het er uit moet gaan zien.
Verzinnen hoe de verlichting moet gaan worden kost me meer denkwerk. Ik wil het voor alle winkelruimtes graag hetzelfde en het mag niet teveel gaan kosten. Alles zoveel mogelijk zelf maken is tenslotte de uitdaging! Ik ben druk aan het zagen en frezen geweest om een frame aan het plafond te maken waar het idee van inbouwspotjes uit moet ontstaan. Ik denk dat het gaat lukken! Een oud snoer kerstboomlampjes gesloopt en nu aan het solderen. Als het lukt volgt er snel een foto.

Busy making stuff for the quiltshop.  I've folded and glued more than two hundred fat quarters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten