zondag 31 oktober 2010

De "buit" van Arnhem

Hierbij de foto van alle leuke dingen die ik vond in Arnhem. Op de voorgrond zie je allerlei stroken leer om boekjes van te maken.  Zijdegaas om op te borduren. Veel ronde stokjes in verschillende houtsoorten om te gebruiken voor houtdraaien. Een hele partij goedkope flesjes die ik wil pimpen voor mijn grandcafe. Natuurlijk leuke quiltstofjes, Een popje, een paar workshopjes, giethars, wat metalen bakjes die ik nodig heb voor een projekt en een toetsenbord waar ik een keyboard van wil maken.. Een ladenkast van Jan Slagter. De taart kreeg ik cadeau en op de voorgrond zie je ook nog een 5 delige matrushka, die heb ik nu nog nergens voor nodig maar kon ik gewoon niet laten staan.
Zoals je ziet heb ik mijn verjaardagsgeld goed besteed en kan ik weer een hele poos vooruit met knutselen.


I've spend a lot of money in Arnhem yesterday. (I saved some money from my birthdaygifts.) Leather to make books, a few workshops, bottles I want to pimp for my grandcafe, fabric, silkgauze and a matrushka (5 dolls)  I've a lot of things to go on with my mini projects.

My husband gave me the beautifull book from Christine Frisoni. I Love him!!(Not only for the book :P)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten