maandag 18 oktober 2010

Nog meer instrumenten

Een produktieve dag gehad!! De piano afgelakt en de vleugel in elkaar gezet en gelakt. Verder wat kleine instrumenten afgemaakt en omgebouwd.
De cello ooit gevonden bij de kerstversiering. Ik heb de grove gouden snaren er afgehaald en vervangen door naaigaren. Verder een punt eronder gelijmd van een coctailprikker.
De blokfluitjes zijn zelf gedraaid van een klein stukje rondhout op het mini draaibankje dat ik heb. Gaatjes erin geboord en ingewreven met beits.
De hobo is van tin. Geen idee waar ik hem ooit kocht?? Ik heb hem zwart geverfd en wat accentjes gegeven met zilver. Koffertje gemaakt van foamboard en een stukje dun leer.
Van de violen maakte ik er 1 uit een bouwpakket van real life miniatures. De tweede is ook van tin en zelf beschilderd . De derde maakte mijn oudste dochter ooit van fimo. Nummer vier is een plastic exemplaar.
De blaasinstrumenten zijn allemaal van plastic ( kerst) Ik moet ze nog een beetje bewerken.
De gitaar is zelf gemaakt van een blokje hardhout met hierop een dun laagje triplex.. De rest zo goed mogelijk nagemaakt uit latjes en bespannen met naaigaren.
De Piano komt uit een pakketje van mini mundus. Ik had hem ooit in een houtkleur gebeitst maar heb hem nu glanzend wit gelakt.
De vleugel en de muziekstandaard zijn ook uit het pakket van real-life miniatures ( Er hoort ook nog een bank bij).
Ik ga nu de winkelruimte verven en de vloerplanken zagen. Heerlijk een hele week vakantie. 
I've done a lot mini's today. Finished the piano's and a lot off little instruments. Some off them are X-mas decorations that i've changed. Like the cello and a few violins. One violin and the hobo are Warwick( not sure) Only a lick off paint . I've build the white piano from a mini mundus package. The black one from real-life miniatures. The guitar and the recorders are self made from wood.
I'm busy cleaning out the shopspace. Have to paint it tonight and make the floorboards.
I hope to enjoy a whole week of miniwork. Its our autumnholiday!!! See you later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten