woensdag 20 oktober 2010

UFO's

Deze week dus eindelijk de vleugelpiano gemaakt uit een bouwpakket dat ik al meer dan 10 jaar geleden kocht. Toen dat gelukt was besloot ik om nu eerst eens alle onafgemaakte meubeltjes te bouwen die er al net zo lang liggen. Vandaag een bank gemaakt.  Het stofje uit het bouwpakket vond ik niet mooi en omdat ik gek ben op blauw werd het dit ruitje. Verder een boekenkast uit een ander pakket en ook de eerste boeken die daar bij horen. Nu ben ik begonnen aan een secretaire die ook in hetzelfde pakket zit. Ik twijfel over de kleur van de verf. Ik ben benieuwd hoe knalblauw het zal doen. Ik ga er eerst maar even een nachtje over slapen, schuren en verven is niet mijn liefste bezigheid.
Foto is niet al te best.

.
I've finished the sofa today and the bookcase is almost done. There are some books on the shelves , but still a lot to go. There is an unfinished desk and some small pieces  I've to paint, all left from  the mini mundus kits  I've bought more than 10 years ago. I want to finish them all!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten