maandag 24 januari 2011

Haken

Het was een hele verhuizing, maar ik heb mijn hele poppenhuis leeggemaakt. Het is mijn bedoeling om nu eerst de hele binnenkant te verven en van vloeren en lampen te voorzien. Ik vind dit het minst leuke aan het maken van een poppenhuis.  Aan de binnenkant werken terwijl er al een paar kamers ingericht zijn is ook niet alles omdat de spulletjes steeds om blijven vallen.  Vandaar...

Om toch ook met iets leuks bezig te zijn ben ik vandaag begonnen met het haken van een dekentje. Ik had nog een klosje Madeira Lana in verschillende groentinten. Leuk om te doen maar ik ben nog niet zo zeker van de kleur. T 'is geen blauw !!
I've cleaned out my dollhouse today. I want to finish the interior. Busy with painting, floorboards and electricity.

I start to crochet a blanket in green wool. I like the pattern but I'm not sure about the color. Too much green/not enough blue

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rietje wat een prachtige dingen maak jij hartelijke groet karina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Rietje, thanks for visiting me:D
    I think your blanket is going to be very pretty. I like the colour how it is now.
    greetings, piikko

    BeantwoordenVerwijderen