woensdag 19 januari 2011

Knutsels met karton,verf en touw

Ook de laatste dagen heb ik nog wat accesoires gemaakt voor de woonwinkel en het Noorse huis.
 Wat keuken spullen en een boodschappenmandje  De weegschaal zag ik op een plaatje in een boek en heb ik nagemaakt van karton en een blokje hout. De vloermop is van een dopje van een injectienaald gemaakt met wat sliertjes stof en een stokje.

Patroon tekenen voor een emmer
Ik ben nu nog aan een wasmand en een platte mand voor het strijkgoed bezig en dan ga ik morgen toch echt weer eens verder aan het huis zelf. I've made a few more things for the kitchen of the Norwegian cabin. I have to finish a laundry basket and an other basket tomorrow and after that I want to go on with the building work

1 opmerking:

  1. Has hecho un fantastico trabajo, te ha quedado todo de maravilla.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen