donderdag 20 januari 2011

Wasmanden

De twee wasmanden zijn af. De eerste ( voor de vuile was)  heb ik wit gemaakt en de lage mand heb ik bruin gebeitst. Ik heb de manden gemaakt door om een kartonnen bodempje strookjes stevig papier te lijmen en hier omheen te vlechten. Bij de witte mand heb ik vliegertouw gebruikt en bij de bruine papiergaren en haakkatoen.

In de witte wasmand heb ik een waszak gemaakt en in de strijkmand een stapeltje schone theedoeken. 1 theedoek heb ik helemaal rondom afgewerkt met een zoompje en geplooid. Als deze droog is komt hij aan het handdoekhaakje
Two laundry baskets finished  I've made the white one from cardstock and white cord. I've used paperyarn and linen for the brown basket and stained that one. The tea towels are made of very thin fabric for shirts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten