dinsdag 23 november 2010

Mini Quilt


Gisteravond heb ik nog een hele stapel boekjes gemaakt. Daar had ik vandaag even geen zin meer in. Ik ben nu bezig aan een quilt probeersel. Ik heb precies op de lijnen van mijn snijmat vierkantjes stof gesneden van 1 cm. Deze vierkantjes leg ik vervolgens zo precies mogelijk op het raster van een stuk vlieseline. Als ik een stukje gedaan heb gebruik ik mijn mini strijkbout om alles vast te plakken. Als ik de maat van een quiltje gevuld heb met stukjes stof wil ik proberen om met een siersteekje van de naaimachine de naden een accentje te geven en alles zo gelijk goed vast te zetten. De grote vraag is natuurlijk of de stukjes zolang netjes blijven zitten want ik moet zeggen dat het niet zo heel goed plakt.....Morgen zal ik het weten...LOL

I'm in the mood for the easy way of doing mini's.
I'm trying to make a quilt by cutting 1 cm square pieces of fabric and iron them on adhesive liner.
I hope that they will stay in line till I've put them under the sewingmachine. We'll see tomorrow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten