dinsdag 1 mei 2012

Quilts...


Hierbij de beloofde foto van het quiltwinkeltje dat ik nu in een oude naaimachinekap heb gemaakt. De kap heb ik ooit gered van het grof vuil en hij heeft jaren in een hoekje van mijn werkhok gestaan. Ik heb er nu eindelijk de zaag ingezet en er een vloertje onder gemaakt. De bedoeling is om er een frontje in te maken met een deur en twee etalage's. Voorlopig heb ik even een latje op de scheiding van binnen en buiten gezet. In close-up zie je nauwelijks dat het een miniatuurwinkel is..

En dan het echte werk..Ik heb na het opnieuw inrichten van mijn werkhok besloten dat ik eerst de grote ocean-waves quilt voor op mijn bed af ga maken. Ik probeer er elke avond een poosje aan te werken. Inmiddels heb ik bijna 4 banen af. Ik heb heerlijk de ruimte nu, om met zo'n groot werkstuk bezig te zijn.

Ik heb ook de blokken die af zijn van mijn Farmer's wife quilt op een stuk tempex geprikt. Wie weet krijg ik zo de inspiratie om daar ook weer wat aan te doen.

Ik heb jullie weer aardig bijgepraat over de dingen waar ik in mijn vrije uurtjes mee bezig ben. Nu nog even achter mijn naaimachien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten