zaterdag 9 juni 2012

Lezen over quilten

De afgelopen weken had ik de quiltromans van Jennifer Chiaverini weer eens gelezen. Jammer dat er maar 5 delen in het Nederlands zijn vertaald. Nu was ik al eens aan het zoeken geweest bij Amazon  naar het vervolg van de serie in het Engels. Maar ja dat werd toch wel een dure geschiedenis..vooral aan verzendkosten. Ik heb de afgelopen week een fijne ontdekking gedaan. De boeken zijn redelijk voordelig te koop in de Itunes store als E-book. En ja tussen het quilten door kan ik nu eindelijk  lezen hoe het verder gaat met de Elmcreek quilters.

3 opmerkingen:

  1. Een paar maanden geleden werd er in de wandelgangen verteld, dat de boeken weer in het nederlands vertaald gaan worden, maar nu door een andere uitgever,...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je berichtje. Ik hoop dat het waar is. Dat zou leuk zijn. Een echt boek in mijn boekenkast is toch het allermooiste.:)

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je berichtje. Ik hoop dat het waar is. Dat zou leuk zijn. Een echt boek in mijn boekenkast is toch het allermooiste.:)

      Verwijderen