zaterdag 11 januari 2014

Randjes en nog meer.

Even een update van mijn in het nieuwe jaar gestarte projecten:

Voor het huis heb ik bijna alle dakpannen gesneden maar nog niets geplakt. Geen foto dus.

Aan mijn bloemen deken heb ik weer 24 bloemen gehaakt. Ook heb ik de gehaakte kussenhoesjes afgemaakt. Het wordt kleurig op mijn saaie bruine banken.


Van de meebreideken heb ik de eerste drie blokken gemaakt. Ik sla een aantal blokken over omdat ik niet genoeg wol heb om alle 100 blokken te maken . Ik kan de wol er niet meer bij vinden.



                                     
                                           Sorry de foto is niet zo duidelijk.


Van het randje per week project is vandaag het tweede deel op de site gekomen. Vanavond ga ik een begin maken met het borduren hiervan.
                                           Het linnen lijkt hier erg roze, het is wat zachter.

Ook ben ik deze week een ochtend wezen handwerken bij een vriendin. Daar ben ik verder gegaan aan een blackwork borduurwerkje omdat dit zo makkelijk mee te nemen is.

Al met al was ik dus aardig productief deze week.

Ik wens jullie een fijne zondag en hopelijk tot volgende week!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten