zaterdag 10 oktober 2015

Ander blog gemaakt!

Zoals een aantal van mijn volgers wel weten ben ik sinds afgelopen zomer samen met mijn jongste dochter begonnen met een quilt/handwerkwinkeltje in Gorinchem. We hebben met de start van The Crazy Quilt een drukke periode achter de rug. Inmiddels wordt het allemaal weer wat rustiger en heb ik af en toe weer tijd om lekker aan het knutselen te zijn. 
Ik ben bezig om een poppenhuis te pimpen als muizenhuis voor in de winkel. Verder haak en brei ik veel en natuurlijk ben ik ook aan het quilten. 
Voor de winkel zijn we ook begonnen met het maken van een weblog. Ook hebben we een webpagina en een Facebookpagina. Kom dus eens een kijkje nemen op : Onze website

3 opmerkingen:

  1. This is the room I would love to have in my life...I need for more yarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nesecitó lana para tejer en telar: Asttakan,Corderito o lo llaman Bucle. Xfavor kiero saber si tienen y decime el precio

    BeantwoordenVerwijderen