zondag 9 januari 2011

Mandje 2

Vandaag heb ik weer een poosje geknutseld. Eerst heb ik het tweede mandje afgemaakt. Voor dit mandje heb ik een andere manier gebruikt als voor het bruine. In deze heb ik een bodemrand gevlochten. Hierdoor vormt de bodem een scherpere hoek met de rand. Ook in de rand heb ik een andere techniek gebruikt. Het kimmen. Je gebruikt hierbij 3 draden.
Verder heb ik een aantal eierdozen bewerkt met verschillende kleuren. Hiermee wil ik de onderrand van het Noorse huis van "stenen" voorzien.

I'm back today for some mini's. I finished the second basket. I've used a few different basketry tecnics than in the brown one. I guess the English word is : Waling . Using 3 threads to weave.
I've started now making bricks of eggcarton for the foundation of the Norwegian cabin.

1 opmerking:

  1. Wat een schattig mandje zeg! En wat klein. Knap dat je daar het geduld voor hebt!!

    En verder weer helemaal opgeknapt?
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen