dinsdag 11 januari 2011

Potten en Pannen enzo

Ik ben heel druk bezig geweest om al mijn miniaturen uit te zoeken en schoon te maken vandaag. En wat je dan niet allemaal tegen komt....
Allereerst een paar miniatuur teddy beren  waar ik jaren geleden al aan begonnen was. Ik heb in een ver verleden wel eens grote teddy beren gemaakt voor mijn kinderen. Al dat gedoe met schijven en splitpennen was niet echt iets voor mij. Jaren later heb ik dat patroon eenvoudiger gemaakt en verkleind. Ik ben begonnen met een beertje van 10cm. Vandaag heb ik deze afgemaakt. Is 6 cm groot en er is er nog 1 in de maak die ongeveer 4,5 cm zal worden. Leuk om er een paar te hebben voor de toekomstige speelgoedwinkel die ik zelf heb gemaakt. Maar ik denk niet dat er nog heel veel volgen.

Verder heb ik de pannen voor het Noorse huisje geverfd en waar nodig in elkaar geplakt ( Chrysnbon setje)
Ook nog een teiltje erbij gemaakt van papier en papiertouw.
En ik ben nog aan een nieuw mandje begonnen van wat dikker papiergaren.

Met al het opruimwerk van vandaag erbij was dit een heel productief dagje dus.
I did a lot today..I cleaned out all my boxes with miniatures. Found a lot of funny things to finish.
I started with the Teddy bears.Years ago  I reduced a normal pattern that I used to make a big size bear.
The one I finished today is 6 cm tall and the other one that I'm doing now will be 4,5 cm.

Hier de delen van het tweede beertje
I painted the pots and pans for the Norwegian cabin. Made a bucket from paper and paperyarn and started a new basket. So together with the cleaning ... a  well spent day.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten