dinsdag 9 augustus 2011

Amor/Cupido/Eros??

Deze week kwam zoonlief gezellig koffie drinken. Ik zat aan de keukentafel met een paar dingen die ik net bij onze plaatselijke hobbywinkel had gekocht. Eerst even vertellen zoonlief is 32 jaar maar is in zijn hart altijd een jaar of 10 gebleven. Van wie zou hij dat trouwens hebben? LOL
Ik had dus net twee niet zo fraaie goedkope plastic poppetjes gekocht waar ik een mini plan mee had. Dat had zoon dus ook! Toen het hem niet lukte om van 1 popje een Manneke Pis te maken omdat zijn kleine piemeltje erg slecht bleef plakken werd het uiteindelijk deze Amor.
Ik vind het eigenlijk zo'n schatje geworden dat ik er maar een heuse tuinvaas voor gemaakt heb om hem straks een plaatsje te geven in de tuin van mijn antiekwinkeltje.
Zo zag hij er uit voor de behandeling.

2 opmerkingen: