maandag 1 augustus 2011

Buiten wasplaats

Vandaag is manlief naar de fysio geweest en op vakantie gaan zit er (nog)niet in vanwege zijn rugklachten.
Ik heb dus al mijn knutselspullen bij de hand en mijn grote werktafel tot mijn beschikking. Eigenlijk niet zo erg zo'n vakantie.
Vandaag een aantal dingen gemaakt voor de buiten wasplaats. Wat plantenpotten en kannetjes en een mandje voor aan het lege spijkertje in de muur. Ook 1 van de schortjes hangt nu aan het droogrek. Het andere zag er na het plooien uit zoals op deze foto en krijgt een plaatsje aan een haakje in de keuken.
Op de tweede foto heb ik de twee kijkkastjes even achter elkaar gezet om een idee te krijgen van het doorkijkje. Ik heb de deur van de buitenplaats er weer uitgehaald en heb de scharnieren nog een keer gemaakt van blik. Ik wil een soort pinnetjes in de deurpost lijmen zodat de deur echt open en dicht kan. De hele boel ligt nu te drogen en dan kan ik proberen of het zo werkt.
Met de verdere buitenafwerking wil ik nog even wachten tot Sylvia deel 3 van haar project af heeft. Ik denk dat ik dan in 1 keer alles aan de buitenkant afwerk.
Achter het hekje komt misschien nog wel een klein stukje tuin maar ja dan zal ik eerst moeten leren hoe ik planten en bloemen moet maken want dat heb ik nog nooit gedaan.
Morgen probeer ik een paar goede foto's te maken buiten in de zon!

2 opmerkingen:

  1. Great work. Like the look through the door.
    Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ¡Qué bonita ha quedado! Me encanta lo sencilla que es, la luz que tiene y la alegría. Preciosa.
    Un beso.

    BeantwoordenVerwijderen