woensdag 13 juli 2011

Een plan maken

Vandaag met potlood en papier aan de slag gegaan om een plan voor Oma's keuken te maken. Ik heb de maten aangepast aan het boerenerf. Ik wil een zelfde maat kastje maken dat daar achter past maar dat ik ook los neer kan zetten. Inmiddels ben ik er achter dat de vloer van een soort geschuurd beton was. De muren van stucwerk. Aan de bovenkant glad en tot ongeveer 80 cm vanaf de vloer met een soort motief in het stucwerk. Alles wit. Het houtwerk van aanrecht,pompkast en servieskast donker okergeel. Een kleurtje waar ik deze week eens even op moet gaan puzzelen. De pompzwengel en de uitloop boven de gootsteen van glimmend gepoetst koper. Er zat geen kraan. Gewoon pompen zoveel als je nodig had en de rest liet je gewoon weglopen.( Hoezo zuinig met water? )
Goed zover de plannen. Nu ga ik eens aan het echte werk beginnen.
I'm planning to make my grandparents kitchen. I tried to make a drawing from my memory. I asked my mother a few things, I can't remember anymore. Now I'll start building and try to revive my memories

Geen opmerkingen:

Een reactie posten