zondag 31 juli 2011

Vorderingen Oma's keuken

Even een paar fotootjes om de vorderingen te laten zien van de keuken.
Ik heb de afgelopen week een aantal kleinere dingen gemaakt zoals: gasstel, gasfles, teiltjes, zeepbakje, borstels en koffiemolen.
 Hier het hoekje met tafeltje en gasstel. Ik zie alleen dat ik de knop van het stelletje nog even moet plakken. Ik weet niet of ik het nog verder oud ga maken. Daar denk ik nog even over.
Bijna alles is gemaakt van afvalmateriaal. Voor de gasfles en de koffiemolen vond ik een workshopje op internet dat ik zelf heb aangepast. Het gasstel heb ik gemaakt naar een foto. Ik heb alleen nog geen goede kraaltjes gevonden voor de gaspitten.

Om borstels te maken met een beetje echt uitziende haren ben ik wel even aan het proberen geweest. Ik vind dat het aardig gelukt is. Ik zal deze week met een paar foto's laten zien hoe ik het uiteindelijk heb gedaan.

1 opmerking: