dinsdag 21 december 2010

bakpret

Vandaag heb ik een flinke tijd aan mijn kersthuisje gewerkt. De vloeren zitten er allemaal in en ook de keukeninrichting begint op te schieten. Ik heb een heel simpel open keukenblokje gemaakt met een grote spoelbak met daar onder een ouderwets gordijntje. Verder juist een modern Miele fornuis. De tafel met alle kerstbaksels begint er ook al aardig gevuld uit te zien. Er moeten nog pannen op het gas en ik moet nog iets maken voor op de bakplaat van de oven. Verder moet de keuken nog wat meer in kerstsfeer maar dat komt morgen hoop ik.

Vanavond ben ik begonnen met de kerstworkshop van het poppenhuisforum. Mar had heel veel werk gemaakt van allerlei leuke kerstdecoratie's, boeken en spelletjes. Tussendoor kreeg ik visite zodat er nog niet zoveel af is. Morgen ook verder dus.


Ik heb een nieuwe printer en daar ben ik erg blij mee. Ik ontdekte vandaag dat ik dubbelzijdig kan printen zonder dat ik zelf het papier er weer precies goed in moet leggen Een aanwinst voor het minigebeuren volgens mij.
I am busy in the kitchen of the cabin. I want to make a lot of food for Christmas. This is the new kitchen interior with the preparation for a lot of nice bakery.
I need to make some real X-mas food as well. Need some stuff in the cupboards also. So a lot to do for tomorrow.
See you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten