donderdag 9 december 2010

kerststalletjes

Vandaag heb ik geen tijd gehad voor mini's. Ik heb mijn huis in kerstsfeer gebracht.
Ik heb wel een paar leuke miniatuur kerststalletjes gevonden in de wereldwinkel. Ze zijn gemaakt in Peru.
De kleinste is 2,5 x 2 cm en kostte maar 3 euro. De andere is gemaakt in een luciferdoosje. Misschien iets te groot voor het poppenhuis, maar ik kon hem toch niet laten staan.

Morgen ga ik aan de slag met mijn Noorse kersthuis. Het heeft het hele jaar in de opslag  gestaan en ik moet wat restauratie werk doen omdat het vochtig is geworden.

I was busy today decorating our home for christmas. No time for mini's, but  I found two small stable's in the fair trade shop. They are both made in Peru. The smallest one is about an inch square.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten