vrijdag 24 december 2010

Noorse truien

Heel fijn kerstfeest allemaal!!

Vandaag heb ik allerlei kleine dingen gemaakt voor het Noorse huis. Allereerst een kist geverfd met crackle effect voor in de hal. Een kist met een aantal Noorse truien mag natuurlijk in het kersthuis niet ontbreken. Van deze truitjes heb ik maar 1 pand gebreid en dat opgevouwen in de kist gestopt. Voor aan de kapstok die er ook nog bij moet komen ben ik een hele trui aan het breien. In de voorste hal moeten nog ski's en stokken en een slee komen. En verder wordt het nog even doorbreien aan wanten, sjaals en mutsen. Laarsjes wil ik ook gaan proberen deze week. Ik heb nog nooit iets van schoeisel gemaakt dus ik ben benieuwd.
Today I finished a few small projects for the Norwegian cabin. I've made a few books and painted some kitchenware . I've used crackle paint on the chest and filled it with hand knitted  Norwegian sweaters. ( Only one part of each sweater was enough. LOL
I am knitting a whole sweater now to put on a peg in the hall. I want to make ski's and a sledge and boots aswell.
Wish you all a merry Christmas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten