donderdag 2 december 2010

quiltstandaard

Afgelopen week heb ik het druk gehad met het vieren van feestjes. Het was onze trouwdag. ( De 35e alweer) en we zijn gezellig met al onze kinderen en aanhang wezen eten. De kleinkinderen namen we een dagje mee uit. Verder was ook onze jongste dochter jarig. Na al dat gefeest ben ik weer tot aan wat geknutsel. Vandaag heb ik een quiltstandaard gemaakt. Ik vind het nog steeds een beetje te leeg in de quiltwinkel.

De quiltring is gemaakt van een klein spanen doosje. Met de cirkelzaag heb ik voorzichtig een ring afgezaagd van een doosje en van een iets groter dekseltje. Verder heb ik ook twee stukjes van het doosje gebruikt voor de poot. De staande poot is gemaakt van een kantklosje. Alles met houtlijm aan elkaar gemaakt. De quilt die erin zit is te groot en te dik. Dus heb ik gelijk weer een goede reden om dit weekend nog een andere te maken.

It was a busy week. We had a lot to celebrate. But now it's time to be back and busy with mini's. Today i made a quiltstand from a small wooden box and a lacebobbin.
The quilt i put between the rings is to big so i've a good reason to make a smaller one this weekend

1 opmerking:

  1. wat een goed idee om zo'n doosje te gebruiken.
    En wat ziet die winkel er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen