woensdag 15 december 2010

Kerstboom versieren

Vandaag heb ik van kralen wat versieringen gemaakt voor de kerstboom van het Noorse huisje. Ik heb zilverdraad en wat leuke kralen gebruikt en ook hele kleine parelkraaltjes geregen op een draadje. Ik wilde daarna toch even kijken hoe het eruit ziet in een boompje. Omdat ik alleen maar "besneeuwde" bomen had, heb ik eerst een boom gewassen en zo goed mogelijk al het wit eruit gehaald. Toen natuurlijk ook even wat meubeltjes erin en nog wat leuke spulletjes.....tja...Moet ik niet eerst nog de vloerplanken plakken?  en de kozijnen en ramen maken? en een kacheltje en gordijnen?.  Zucht gaat nog wel even duren voor ik aan het leuke werk kan beginnen.
I've made some decorations for the tree.and had to put a few things in the Norwegian cabin.
Love to try the styling inside but  I've a lot to do first to finish the house. I have to glue the floorboards and make the windowframes. I have to finish the foundation part of the construction aswell. The treehouses in the Norwegian mountains are build on a layer of big stones. See wat I can do tomorrow.

Als alles naar wens gaat wordt ik morgen opnieuw Oma! De vraag voor morgen : is knutselen een afleiding of ben ik daar veel te nerveus voor???
If all goes well tomorrow I become Grandma again!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten